! Blog został przeniesiony, obecnie dostępny jest pod adresem: introwertyczka1.wordpress.com !

15.05.2015

Prątki nie Kocha

Chciałabym kochać. Miłością pełną nieskończoną. Totalnie szaloną i zarazem dojrzałą, pewną, stabilną. Tak normalnie, zwyczajnie, po prostu kochać i tylko tyle.

Chciałabym, żeby komuś na mnie zależało, bezinteresownie. Chciałabym być dla kogoś całym światem, najważniejsza, wyjątkowa. Tak wiele mogłabym dać, gdybym tylko miała komu.

Serca

Gdyby tylko komuś na mnie zależało, ofiarowałabym mu całą wielką miłość, którą w sobie noszę. Przekazałabym mu całe dobro drzemiące głęboko we mnie. Byłabym jak schroniskowy kundel, który po wielu złych przeżyciach znalazł wreszcie swojego własnego oddanego pana.

Wiem, że nie jestem doskonała, że mam swoje wady i to nietypowe. Wiem, że mam ciężki charakter, a może i nawet staropanieńskie nawyki. Jednak nawyki mają to do siebie, że zawsze można je zmienić i nabyć nowe: lepsze, zdrowsze, bardziej pożądane i korzystniejsze dla samopoczucia.

Chciałabym, mogłabym, byłabym, miałabym - ciągle ten cholerny tryb przypuszczający. Kto by pomyślał, że moje życie kiedyś będzie jednym wielkim przypuszczeniem? Przypuszczeniem, domniemaniem, domysłem. Domniemaniem niewinności wobec świata.

Procesu jeszcze nie było.

Archiwum bloga

! Blog został przeniesiony, obecnie dostępny jest pod adresem: introwertyczka1.wordpress.com !
Kopiowanie tekstów jest zabronione. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Introwertyczka na Bloggerze Introwertyczka na Wordpressie Introwertyczka na Facebooku Introwertyczka na Google Plus Introwertyczka na Twitterze Introwertyczka na Youtube Introwertyczka na Pinterest Introwertyczka na Weheartit Introwertyczka na Tumblr Introwertyczka na Bloglovin Adres e-mail

O mnie

Moje zdjęcie
Mam na imię Daria i w przestrzeni internetowej jestem głównie nawiedzoną multiblogerką. Założyłam blogi z niezwykle banalnego powodu: po to, aby prezentować publiczności swoją twórczość. Tak się składa, że internet i funkcjonujący w jego ramach blogger oferują taką możliwość, więc czemu z niej nie skorzystać?

W chwili obecnej blogowanie pozwala mi zarówno na wyrażanie siebie, jak i na uporządkowanie swoich rozbieganych myśli. Wciągnęło mnie od pierwszej chwili i nie ukrywam, że sporą większość czasu w sieci poświęcam właśnie prowadzeniu blogów. :-) Mam ich kilka i każdy z nich jest dla mnie ważny.

Zachęcam również do wypowiadania się na Forum dla Ciebie, a także do zapoznania się z moją ofertą w zakresie pomocy blogowej: Ulepsz swój blog z Introwertyczką!.