! Blog został przeniesiony, obecnie dostępny jest pod adresem: introwertyczka1.wordpress.com !

10.05.2015

Kochaj mnie, proszę!

Czasami

Na środku ulicy, w sklepie, w autobusie, na dworcu, na przystanku, na spacerze, w kolejce dokądkolwiek, a nawet w zakamarkach internetu

Dostrzegam nagle kogoś, kto wydaje mi się tak bardzo idealnie piękny

Idealny aż do bólu.

Mam wtedy ochotę pobiec za nim, podejść, zajść mu drogę, a następnie spojrzeć prosto w oczy i powiedzieć:

Kochaj mnie, proszę! Kochaj mnie!


Kochaj mnie, będę od teraz twoja już zawsze i na zawsze. Będziesz mnie miał tylko dla siebie i będziesz mnie brał, kiedy tylko będziesz miał na to ochotę. Będziesz moim panem, a ja będę twoją suką. Hau, hau, hau!

Albo słodką gibką kotką. Miau, miau, miau!

Jak wolisz, wedle uznania.

Chcesz syna? Urodzę ci syna. Wolisz córkę? Urodzę ci córkę.

Mam być kurą domową? Będę nią. Lubisz od tyłu? Dam ci i od tyłu.

Przybiegnę na każde twoje skinienie i będę przy tobie zawsze, gdy będziesz mnie potrzebował.

Będę twoja już zawsze i na zawsze. Wierna jak suka, przymilna jak kotka. Będziesz dla mnie tym jedynym.

Tylko mnie kochaj, proszę!

Bądź ze mną, bądź przy mnie, bądź dla mnie, bądź we mnie. Bądź częścią mojego życia, mojego świata, bądź częścią mojej historii. Bądź moim panem i władcą mojego królestwa.

Chcę z tobą być, a ty tylko mnie kochaj. Tak bardzo proszę...

Kochaj mnie

Będziemy spacerować w blasku słońca i przy świetle księżyca, będziemy tańczyć razem nago do upadłego i kochać się aż do białego rana. Przyniosę ci garść owoców i swój owoc też dam ci wylizać.

Ze mną nigdy nie będziesz już sam, ja z tobą już też nigdy nie będę samotna. Bierz mnie, kiedy zechcesz. Mów do mnie, kiedy i jak zechcesz. W zamian dam ci nieziemską rozkosz.

Mogę być dla ciebie niewinnym aniołkiem, mogę być krnąbrnym uparciuchem, mogę być złośnicą.

Jak wolisz, wedle uznania.

Mogę być gorąca jak lawa, mogę być zimna jak lodowiec - powiedz mi, co lubisz, mój miły.

Będę dla ciebie największym skarbem, zaś ty dla mnie ideałem.

Nie odejdę, a tylko wracać będę do ciebie z radością. Nie opuszczę cię i przybiegnę, gdy tylko zechcesz, bym przy tobie była. Będę patrzeć ci prosto w oczy, byś wiedział, jak bardzo cię wielbię.

Tylko mnie kochaj, proszę!

...

Po chwili przychodzi otrzeźwienie: no tak, nie wypada, nie wolno, nikt tak nie robi. Po tego typu akcji zostałabym uznana jedynie za stukniętą wariatkę, za zwariowaną wariatkę. Obowiązują przecież konwenanse, schematy postępowania, normy społeczne, nie można tak wprost i bezpośrednio, trzeba przestrzegać reguł gry. A reguły gry w tym przypadku mówią, że obcy na ulicy mijają się i idą dalej, w swoją stronę, w dwie różne strony. I tak też się dzieje.

Archiwum bloga

! Blog został przeniesiony, obecnie dostępny jest pod adresem: introwertyczka1.wordpress.com !
Kopiowanie tekstów jest zabronione. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Introwertyczka na Bloggerze Introwertyczka na Wordpressie Introwertyczka na Facebooku Introwertyczka na Google Plus Introwertyczka na Twitterze Introwertyczka na Youtube Introwertyczka na Pinterest Introwertyczka na Weheartit Introwertyczka na Tumblr Introwertyczka na Bloglovin Adres e-mail

O mnie

Moje zdjęcie
Mam na imię Daria i w przestrzeni internetowej jestem głównie nawiedzoną multiblogerką. Założyłam blogi z niezwykle banalnego powodu: po to, aby prezentować publiczności swoją twórczość. Tak się składa, że internet i funkcjonujący w jego ramach blogger oferują taką możliwość, więc czemu z niej nie skorzystać?

W chwili obecnej blogowanie pozwala mi zarówno na wyrażanie siebie, jak i na uporządkowanie swoich rozbieganych myśli. Wciągnęło mnie od pierwszej chwili i nie ukrywam, że sporą większość czasu w sieci poświęcam właśnie prowadzeniu blogów. :-) Mam ich kilka i każdy z nich jest dla mnie ważny.

Zachęcam również do wypowiadania się na Forum dla Ciebie, a także do zapoznania się z moją ofertą w zakresie pomocy blogowej: Ulepsz swój blog z Introwertyczką!.