! Blog został przeniesiony, obecnie dostępny jest pod adresem: introwertyczka1.wordpress.com !

27.03.2015

Co noszę w torebce? Czyli moje babskie srutu pierdu

Są takie akcesoria, bez których nie lubię dokądkolwiek ruszać się z domu. Czuję się bez nich naga i niezmiernie potrzebuję ich w świecie zewnętrznym. Zapewniają mi poczucie bezpieczeństwa i są dla mnie z pewnych względów praktyczne i ważne. Cóż to więc za akcesoria?

  1. Klucze od domu - zdecydowanie nr 1; no bo niby jak bym się bez nich do tego domu dostała? No i jeszcze mam przy nich breloczek przynoszący szczęście. Może kiedyś zadziała - na to liczę;
  2. Dokumenty - w czasach Stalina za brak przy sobie dokumentów można było zostać aresztowanym - teraz czasy się zmieniły, ale i tak wolę mieć dowód osobisty przy sobie;
  3. Komórka - a nóż widelec ktoś zadzwoni? Albo ja będę musiała;
  4. Portfel - bo nigdy nie wiadomo, kiedy będzie potrzebny kesz;
  5. Okulary przeciwsłoneczne - ochrona wzroku przed słońcem - ważna sprawa;
  6. Parasolka - się rozpada i co wtedy będzie? Parasolka musi być, choć akurat dzisiaj wystarczył mi kaptur - w pewnym sensie musiał, bo parasolkę przeważnie trzymam na dnie;
  7. Stoperan - na to, co przychodzi... znienacka;
  8. Nurofen lub Ibuprom - osobiście wolę ten pierwszy lek, bo trochę skuteczniejszy, choć na lżejsze bóle dobry i ten drugi;
  9. Podpaski i chusteczki higieniczne - nigdy nie wiadomo, kiedy się przydadzą;
  10. Woda mineralna - a tak na wszelki wypadek, jakby mi się pić zachciało.

Niekiedy jeszcze biorę dodatkowo (szczególnie gdy wiem, że wychodzę gdzieś na dłużej w jakimś bardziej konkretnym celu): aparat słuchowy i dodatki do niego, słuchawki do telefonu (o ile znajdę je na czas przed wyjściem), żel antybakteryjny do rąk, krem do rąk, dodatkową parę skarpet (na wypadek, gdyby padał deszcz i akurat używane się zamoczyły), golarkę, grzebień do włosów, zszywacz do papieru, kartkę i długopis, obcinacz do paznokci - mała rzecz, a cieszy... czasami, w razie potrzeby.

Kobieta

Powyższe zdjęcie było oznaczone na pixabay tagiem "kobieta". No cóż... może. Nie będę się sprzeczać.

Archiwum bloga

! Blog został przeniesiony, obecnie dostępny jest pod adresem: introwertyczka1.wordpress.com !
Kopiowanie tekstów jest zabronione. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Introwertyczka na Bloggerze Introwertyczka na Wordpressie Introwertyczka na Facebooku Introwertyczka na Google Plus Introwertyczka na Twitterze Introwertyczka na Youtube Introwertyczka na Pinterest Introwertyczka na Weheartit Introwertyczka na Tumblr Introwertyczka na Bloglovin Adres e-mail

O mnie

Moje zdjęcie
Mam na imię Daria i w przestrzeni internetowej jestem głównie nawiedzoną multiblogerką. Założyłam blogi z niezwykle banalnego powodu: po to, aby prezentować publiczności swoją twórczość. Tak się składa, że internet i funkcjonujący w jego ramach blogger oferują taką możliwość, więc czemu z niej nie skorzystać?

W chwili obecnej blogowanie pozwala mi zarówno na wyrażanie siebie, jak i na uporządkowanie swoich rozbieganych myśli. Wciągnęło mnie od pierwszej chwili i nie ukrywam, że sporą większość czasu w sieci poświęcam właśnie prowadzeniu blogów. :-) Mam ich kilka i każdy z nich jest dla mnie ważny.

Zachęcam również do wypowiadania się na Forum dla Ciebie, a także do zapoznania się z moją ofertą w zakresie pomocy blogowej: Ulepsz swój blog z Introwertyczką!.